Sider

fredag den 30. marts 2012

Lidt Gizmo igen


Endnu et LO med min dejlige lille Gizmo. Pause i Agility træningen i Roskilde sidste forår.

Alt på dette LO er timg jeg aldrig troede jeg ville få brugt en udfordring givet til mig selv.
Bølgepap blomsterne er indlæg der har været i nogle glasskåle jeg engang har købt, de er blevet gemt fordi ern scrapveninde engang forklarede mig at man SMIDER ikke noget ud,  som måske kan bruges. Her var så muligheden for at få alt det brugt som ofte har været på vej i skraldespanden, syntes faktisk at dette LO er endt med at blive et som jeg er rigtig glad for., Papiret er fra My Minds Eye, karton en rest med "Bazzil" struktur, filtblomsterne fra en gevinst, jeg er ikke god til at bruge meget kraftige farver, men baggrundspapiret dæmper lidt den meget grønne. Rammerne omkring lille Gizmo er lavet med Spellbinders og det lille hundehovede er skåret med cameoen for længe siden af kvist karton sværtet hvidt

1 kommentar:

  1. Ejj hvor er det bare blevet godt..
    Super sjovt LO og de billeder er
    da helt fantastiske til farverne..
    Kan godt være det ikk er "dine" farver
    men du har brugt dem godt :)

    SvarSlet