Sider

torsdag den 29. september 2011

Et lille album om Gizmo

Dette lille album er en gave til avleren hvor vi har købt vores dejlige lille Gizmo. jeg er så glad for at vi valgte at købe ham hos denne avler, her bode han sine første 8 uger i stuen hos dem og blev vænnet til alt, jeg syntes de gjorde et så fint arbejde, det var nemt at flytte ham hjem til os for han var vant til et familieliv.Gizmo er nu halvandet år og stadig fantastisk, vil gerne vise avlerne hvor fin han er blevet.
Klik evnt. på billederne så de bliver større


Album´for og bagside er genbrug fra en adressebog fra en godiebag fra scrap a mania,
indmaden er fjernet og nye sider er lavet og indbundet med Zutter, det var også sådan adressebogen var indbundet. Maltheser udskæringen er lavet efter et Gizmo billede på min Silhouette.


Lige ankommet til kværkeby


På insektjagt i haven en af de først dage efter vi har købt ham, hans 2 bedste venner malamuthvalpen baloo som er jævnaldren med gizmo og Maja's Pumba


Grizmo................ åh han har altid elsket mudder og pludder, kan ikke tåle at se det uden at rulle sig her har han været i havedammen.


Så med sådanne laster så skal der tit vaskes, heldigvis er han så lile at det kan foregå i køkkenvasken,
han er heller ikke ked af at blive vasket især elsker han føntørringen.


Så fin ser han ud efter badet. Så blev det tid til første klipning her før og efter, åh så lille han blev da pelsen var væk.


Sådan skal en lille hund have det om vinteren, her foran brændeovnen i Scraprummet. Nissehunden var billedet jeg brugte på nogle af mine julekort sidste år, jeg har fået mange babynisser som julekort igennem årene så nu var det payback time.


Skovtur i det tidlige forår. brilleaben med steen's læsebriller på klog ser han da ud. så lige lidt aftenhygge på mors skrivebord, vil meget gerne ligge på bordet når jeg sidder ved computeren om aftene.

Agilitystjerne, min datter Lena har trænet agility med ham det elsker han, han er også meget glad for Lena de to har det dejligt sammen. Hundens dag i tivoli i august 2011 Maja og jeg var der inde med hundene, der gladeligt stillede op til fotografering.


Sovetryne, i armen på min mand, han er rigtig god til at sove og selvfølgrlig lilgger han i vores seng

Papiret der er brugt til hele albumet er fra et digitalt Kit kaldet Puppy love af Vicki Parker. printet ud på alm. copipapir. Div silhouette udskæringer og pynt fra gemmerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar