Sider

torsdag den 4. august 2011

Vintage inspireret layout

Mit inspirationsbidrag til udfordring nr. 26 hos Vintage udfordringen.


Jeg har fundet billeder af min mand som baby i min svigerfars efterladte gemmer og syntes de var skønne, har haft dem liggende i flere år, men til denne udfordring syntes jeg de passer perfekt. Materialerne der er brugt er: Papir, DCWV stack "Mainstreet" fra Panduro, Filmstrimlen fra Tim Holtz, chipboard alfabetet og metalrammen er også købt hos Panduro, fløjlsbånd fra gemmerne, grenen i træ fra Artemio distresset med distress ink" vintage photo", quickutz sommerfugle og MS punch.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dog flot!!!! Alting, papir, farver og pynt, passer så godt til billederne. Smukt arbejde.!

    SvarSlet
  2. Hvor er det et lækkert LO... så flot papiret passer til de gamle billeder og så fint med filmstrimlen.
    Ha en fortsat god aften!!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et smukt LO Anette.. Du bare vildt dygtig til den Vintage stil .. så smukt..

    SvarSlet
  4. NÆH har du fået blog helt uden jeg har opdaget det. Jamen hej så - og sikke et skønt LO med din mand som baby - ja det var dengang det var STORT at komme til fotografen. =0) Vi ses vel på et tidspunkt.

    SvarSlet