Sider

mandag den 11. april 2011

Trishuttercard

Jeg har længe gerne ville prøve denne teknik med at folde kortet i modsat retninger, syntes det er så fint at kortet kan stå op på den måde. Jeg har til dette kort brugt rester fra Basicgrey serien Origins og lidt udskæringer fra silhouetten, jeg er imponerte over hvor detaljeret og tyndt den kan skæret, fugleburet er ikke revet i stykker det er sådan lidt flosset i skærefilen.

Lukket

Og her stående

Igår var en dag hvor jeg prøvede lidt af de ting som jeg havde fået ideer til via nyhedsbreve, bla.  kortet ovenover og denne rose som er lavet af 4 scallopcirkler som vist ved siden af rosen, ideen er fra et nyhedsbrev fra et engelsk kort magasin, den er lavet af ubleget karton sværtet i kanten, en ret enkel og hurtig blomst at lave. denne her er ca 5 cm i diameter, men jeg har lavet nogle helt ned til 2 cm i diameter, det er selvfølgelig lidt mere pillearbejde men fine ser de ud.


 

4 kommentarer:

  1. Super smukt og elegant kort... skønne farver, papir og så er fugleburet så flot
    En rigtig sød blomst du har lavet

    SvarSlet
  2. Virkelig smukt. Flot farve/papirvalg og lækkert bur.

    SvarSlet
  3. det er blevet et rigtig flot og stilfuldt kort, og med nogle lækre detaljer

    SvarSlet
  4. Woouuuww, hvor er det bare smukt det kort!!!

    Rigtig sød blomst.. Kikkede selv på den punch igår men tænkte at jeg ikke kunne finde noget at bruge den til.. æv æv hihihih :)
    Det utroligt hvad du kan lave af blomster.. En dag må jeg komme og forstyrre dig og lærer at lave blomster ;) hihih :)

    SvarSlet