Sider

onsdag den 20. april 2011

Åh jeg er glad for min silhouette

Mandag morgen fik jeg besøg af de Scrappe koner fra Greve, det var så hyggeligt vi lavede kort hele dagen og igen denne mandag smuttede tiden for os og pludselig var det sidst på eftermiddagen og vi måtte stoppe.

Jeg selv fik ikke lavet så meget mens scrap konerne var her, men da de var gået skulle jeg lige prøve at skærer mine seneste indkøb fra silhouette, lidt giner og andre vintage udskæringer. Ginerne fik en plads med det samme på et par manilla tags, sammen med papir fra October Afternoon. Jeg er så vild med at man bare kan skærer i lige den størelse der passer til ens projekt. Jeg skåret ginerne i kraft karton og sværtet dem med dristress ink bagefter er de blevet embosset med clear embossing fra ranger.






3 kommentarer:

  1. Super lækre tags... og hvor er den gine dog flot

    God påske til dig og dine!!!

    SvarSlet
  2. Wow Anette, hvor er det bare nogle lækre giner du har fået på dine flotte tags!!
    Du er bare så fantastisk dygtig til at lave de tags altså....
    Ja den maskine er da virkelig guld værd...

    Fortsat god påske herfra :)
    Jeg har lagt mit nyeste minialbum på min blog hvis du vil se det forresten :)

    SvarSlet
  3. For en flott tag du har laget :)

    SvarSlet