Sider

tirsdag den 4. januar 2011

Top 6 Kort

Åh jeg har ikke været særlig god til at tage billeder af mine kort, de er jo enten blevet sendt ller solgt så nu er det for sent men lidt har jeg dog.

 Et julekort lavet til en udfordring i et engelsk kortmagasin, reglen var at der skulle bruges fra restekassen,
jeg var så heldig at vinde med dette kort 
 Igen et kort til en udfordring på samme kortmagasin, her var udfordringen et easelkort, dette fik jeg trøstepræmien for, en rigtig dejlig pakke.

Denne type kort laver jeg tit, når jeg hurtig skal lave et til en buket eller værtindegave, jeg syntes at der er så mange varitions muligheder.

 Dette easelkort kort er lavet på et kursus på Scrap A Mania, hvor en norsk meget dygtig og inspirerende pige var underviser, jeg har ændret kortet så det blev som jeg godt kunne lide, men farverne er jeg vild med
og kortet bliver nok i mit hus altid.

 Endnu et easelkort dette har jeg dog givet en lille æske til chokolade, det er julekort som min datters skulle have med til sin hollandske svigerfar.

Dette kort har også en æske, et fyrfadslys æskekort, men jeg kommer også lidt mundgodt i dem og bruger dem som værtindegaver, flere af mine julekort i år har været sådanne kortæsker med Hjemmelavet fyldt chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar